Vaak Gestelde Vragen
Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Hoe langt duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Als u op werkdagen voor 15.00 uur uw bestelling aan ons doorgeeft, wordt uw bestelling de volgende werkdag bezorgd.
Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?
Nadat wij een bestelling van u hebben ontvangen, sturen wij u altijd een bevestigingsmail waarin wordt vermeld dat uw bestelling in behandeling is genomen.
Wat moet ik doen als ik een foutieve bestelling heb ontvangen?
U kunt dan contact opnemen met ons. Gastropartners lost het voor u op! Wij zijn telefonisch +31 (0)85 3030078 en per mail (info@gastropartners.nl) voor u bereikbaar.
Hoe kan ik mijn aankoop betalen?
De betalingen vanuit de webshop verlopen via onze Payment Service Provider Sisow. Wij bieden u hiermee een veilige en betrouwde manier om te kunnen betalen.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij vragen een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95. Bij bestellingen vanaf € 500,00 nemen wij de totale verzendkosten voor onze rekening.
Kopie factuur
Log in in de persoonlijke omgeving, en bij MIJN GEGEVENS kunnen de bestellingen worden opgevraagd. Hier kan een PDF factuur worden gedownload, van elke bestelling die in het verleden gedaan is.
Betalingsmogelijkheden
Bij Gastropartners is het mogelijk om via iDeal te betalen, en op rekening voor bedrijven.